Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με μια παράδοση που έχει καθυστερήσει, ελέγξτε την κατάσταση της με το σχετικό courier. Ο αριθμός αποστολής / courier περιλαμβάνεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας στείλαμε όταν η παραγγελία σας υποβλήθηκε σε επεξεργασία και έφυγε από την αποθήκη μας. Ελέγξτε τους φακέλους σκουπιδιών / ανεπιθύμητης αλληλογραφίαςεάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενά σας.


Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, εισάγετε το ID Παραγγελίας σας στο παρακάτω πλαίσιο και πατήστε το κουμπί "Εντοπισμός". Αυτό θα το βρείτε στην απόδειξή σας και στο email επιβεβαίωσης που θα πρέπει να έχετε λάβει.


Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Οποιαδήποτε ζητήματα σχετικά με την προσπάθεια παράδοση ξανά, εχει αφεθει σε ασφαλές μέρος,σε έναν γείτονά κλπ … θα πρέπει να απευθύνονται απευθείας στον courier. Δεν μπορούμε να βοηθήσουμε με τέτοια προβλήματα.